5 תשובות
אז זה לא ממסטל.
זה בעיקר מסוכן.
זה יכול לעשות לך בעיות בכבד ואתה יכול להכנס לקומה מזה.
(אני לא בטוחה אם זה נכון רק אמרו לי על זה)
לקחתי פעם לא קרה חי כלום גם לא הרגשתי שום דבר שונה זה פשוט לא בריא לכבד
שואל השאלה:
למה? לדעת אם זה ממסטל
אנונימי
לא זה פשוט מסוכן
לא.
זה פשוט לא בריא ומסוכן.
אני אגיד לך על עצמי ?
שאני לוקחת 2 כדורי אופטלגין במכה אני מרגישה מוזר, מרגישה לא כאן כזה, קצת מרחפת לא יודעת בדיוק להסביר..
אבל אני לוקחת לכאבים..
למה אתה רוצה לקחת 3 נורופנים במכה?
באותו הנושא: