8 תשובות
לישן אבל
לא מה שנהיה עכשיו
נופ
אנונימית
לא כ"כ כי אני כמעט ולא רואה טלוויזיה
ואי לגמרי. אין שם כלום יותר
כן אבל לסדרות הישנות.
וגם ג'טיקס
רק לימים שהיה שמש ב21:00
וואו כן
ילדות