תשובה אחת
אתה לא צריך להתבייש בה.
אם אתה מתבייש הקשר הזה לא טוב לכם.
אם אתה אוהב אותה, אולי תשלים עם זה שהיא אחרי הכל בת אדם ותנסה לתמודד עם זה ולהתגבר על הביישנות? אם לא תצליח או לא תרצה כלל, מציעה לחתוך בשביל שניכם
אם אתה מתבייש הקשר הזה לא טוב לכם.
אם אתה אוהב אותה, אולי תשלים עם זה שהיא אחרי הכל בת אדם ותנסה לתמודד עם זה ולהתגבר על הביישנות? אם לא תצליח או לא תרצה כלל, מציעה לחתוך בשביל שניכם
באותו הנושא: