חברה שלי נכנסה למערכת יחסים לא ממזמן, הכרתי את החבר שלה והוא אידיוט גמור והוא ממש שוביניסט וחברה שלי גם די שובניסטית כזאת אבל אני אישית נורא התעצבנתי מהערות שהוא נתן "זה התחום שלנו" " את צריכה להיות יפה ולשתוק זהו" והוא אמר את זה בקול ציני כזה כדי שזה לא ישמע גס אבל זה היה נורא,אמרתי לו שהוא מגעיל ואני לא יכולה לשמוע אותו יותר ואמרתי שאני שמחה בשבילהם אבל אני לא רוצה לראות אותו יותר. חברה שלי נורא התעצבנה עלי ורוצה שאתנצל.. זה ממש מעצבן אותי מה אני אעשה אוותר על עקרונות שלי בגללה?