7 תשובות
חח מאוד
אבל הם שונאים אותי יותר, נראה לי
אבל הם שונאים אותי יותר, נראה לי
אוהבת לא שונאת
כן.
אני ממש שונאת אותו.
אני ממש שונאת אותו.
לא, אינלי מה לשנוא אותו.. חושבת שכבר עברתי את השלב הזה.
כן אוף
לא ממש זוכרת אותו (":
מניחה שהתגברתי.
מניחה שהתגברתי.
לא שונאת..
אני לא מנסה גם לשנוא רק כי הם אקסים, זה לא שסבלתי איתם, זה סתם מעציב כשנפרדים.
צחקנו נהננו ולהמשיך הלאה
אני לא מנסה גם לשנוא רק כי הם אקסים, זה לא שסבלתי איתם, זה סתם מעציב כשנפרדים.
צחקנו נהננו ולהמשיך הלאה
באותו הנושא: