8 תשובות
לא נורא. תשלח, מקסימום לא ילך אז תמשיך הלאה..
אמ
בתור בת
לי לא היה אכפת לקבל הודעה כזאת
זה לא נורא,זה כנה ואמיתי,אהבתי
ErO
תשלח לבנה בנות ממש מוחמאות מזה
הניסוח נראה מחושב כזה תנסה שזה ייראה ספונטני
שואל השאלה:
"בדרכ אני לא שולח הודעות לבנות אבל את נראת לי מיוחדת, אז אמרתי שאני חייב לשאול..
את וחבר שלך עוד ביחד? שאדע אם זה בסדר להתחיל איתך.."
מה אתם אומרים על זה?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה !
אנונימי