3 תשובות
נראלי שכן
בוא לזילברמן לול
סתם סתם
אני הולכת לזילברמן שנה הבאה סוף סוף לסיים יסודי יש!!!
מזומן לפרטי, סופסוף מישהו בגיל שלי(:
איך אני מתגעגע ליסודי ^
אתם עוד תתפללו לחזור לשם..
לא תודה חח
היסודי זה סיוטט