9 תשובות
טוב שלא שירה חחח
3DG
שואל השאלה:
עדיף שירה , שונאת דרמה ממש
אנונימית
זה דווקא מעולה!
אבל מה שביאס אותי, 13 שירים למדתי, ולא עניתי על אף אחד מהם
שואל השאלה:
יוא כל כך אוהבת כלבים, לדמתי את כל השירים הייתי מעולה בהם, בהם תוקעים לי דרמה שלא למדתי, כי המורים בעצמם האמינו שלא ישימו את זה כפרק חובה
אנונימית
אני ממש אוהבת דרמה וממש שמחתי. קצת התעצבנתי על עצמי שלמדתי את כל השירים ובסוף שמתי פחות דגש על הדרמה אבל למדתי הכל כולל סיפורים קצרים ובסוף בחרתי הכל חוץ משירה כמו שתמיד עשיתי במבחנים בספרות אז ממש טוב שזה לא היה שירה חובה. אני שונאת שירה.
דווקא אהבתי
דווקא זה היה סבבה שזה היה חובה
כן הם היו מעצבנים
נכון השאלות אבל לא היו ברורות ומסובכות
וגם השאלות על הסיפורים והרומן היו לא מתאימות בכלל למה שלמדנו