תשובה אחת
אם את לא רוצה תסבירי לו שלא מתאים לך עכשיו
אל תצאי רק כי לא נעים לך
את צריכה לבוא עם רצון
את לא יוצאת כדי לסבול
אם את מרגישה שאת רוצה קשר אני מציעה לך ללכת ולראות איך יהיה
עדיף לנסות, אולי ייצא מזה משהו טוב וחבל שתפספסי את ההזדמנות
בהצלחה תהני :)
אל תצאי רק כי לא נעים לך
את צריכה לבוא עם רצון
את לא יוצאת כדי לסבול
אם את מרגישה שאת רוצה קשר אני מציעה לך ללכת ולראות איך יהיה
עדיף לנסות, אולי ייצא מזה משהו טוב וחבל שתפספסי את ההזדמנות
בהצלחה תהני :)
באותו הנושא: