6 תשובות
נישמע פצצה
דבר כיף מאוד! כל אחד שם אזניות (כמובן איכותיות) ורוקדים. תנסה את זה! כיף לרקוד כאשר כל אחד שומע את השיר באזניות.
זה טרנד חדש כזה, זאת מסיבה שבא כולם לובשים אוזניות וככה בעצם שומעים את המוזיקה והדי ג'יי. אפשר גם לשנות את הווליום וכו'..
כמו מסיבה רגילה רק ששם מחלקים לכל אחד אוזניות תמורת 20 ש''ח בדרך כלל, ואז כל אחד שומע את המוזיקה שהתקליטן מפעיל דרך האוזניות (זה בכדי למנוע רעש בסביבה )
כל אחד שם על עצמו אוזניות ואז פשוט מנגנים שירים וכל אחד מסתובב
רוקדים עם אוזניות
באותו הנושא: