תשובה אחת
לא מתקבלים לזה
בקן יש מקום לכל נער ונערה
פשוט נרשמים ותמיד אפשר להירשם למרות שעדיף לך להירשם בתחילת שנה
אם טאאת צריכה עזרה בואי לפרטי
בקן יש מקום לכל נער ונערה
פשוט נרשמים ותמיד אפשר להירשם למרות שעדיף לך להירשם בתחילת שנה
אם טאאת צריכה עזרה בואי לפרטי
באותו הנושא: