4 תשובות
צבע ואז החלקה
אבל עדיף לשאול ולדבר על זה עם הספר שאת תעשי אצלו את זה
הוא בטח מבין בזה יותר וגם את הסוג שיער שלך וכו
לדעתי החלקה לא באה טוב עם צבע,עלולה לעשות נשירה..
אולי עדיף שקודם תנסי לצבוע ואז לעשות החלקה,שוב אומרת שלא מומלץ
ErO
את לא יכולה לעשות החלקה איכותית על צבע וגם צבע על החלקה הורס להחלקה. את תוכלי המקרה הטוב לצבוע קצת זה מה שאני עשיתי..
אני הייתי צובעת קודם