7 תשובות
אני ממש מבינה אותך אני בידיוק ככה רק שגם ידידים בקושי יש לי
ועד שהייתה לי חברה ממש טובה היא החליפה אותי וגמרה לזה שהקשר יתנתק
ועד שהייתה לי חברה ממש טובה היא החליפה אותי וגמרה לזה שהקשר יתנתק
אנונימית
אחד.אוקי זה יהיה קיצי אבל אם את רוצה לשתף את יכולה לשתף אותי וזה באמת מענין אותי אני אוהבת לשמוע על בעיות של אחרים ולנסות לעזור להם
שתיים.תנסי לחשוב מה היה לפני השנתיים האלה ולמה אז היו לך חברות ועכשיו אין
שתיים.תנסי לחשוב מה היה לפני השנתיים האלה ולמה אז היו לך חברות ועכשיו אין
היי את יכולה לישלוח פרטי ולשתף אותי אשמח לעזור :)
שואל השאלה:
אני הכי חברותית בעולם..
אני הכי חברותית בעולם..
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי איך לשלוח פרטי אין לי מספיק פרחים
אין לי איך לשלוח פרטי אין לי מספיק פרחים
אנונימית
מבינה מאוד.
אולי תנסי להתחיל לעבוד במקום עבודה? מנסיון שזה עוזר לך גם לצאת מאזור הנוחות ונותן יותר בטחון עצמי.
אולי תנסי להתחיל לעבוד במקום עבודה? מנסיון שזה עוזר לך גם לצאת מאזור הנוחות ונותן יותר בטחון עצמי.
מרגישה את אותם הרגשות אשמח אם נשוחח בפרטי
באותו הנושא: