3 תשובות
אני יא, מגן 92.
עניתי על חומצה בסיס, חמצון חיזור ואנרגיה
אני הכי טובה בחומצה בסיס והכי פחות בחמצוו חיזור נראלי
הלוואי שיהיו שאלות קלות ולא מבלבלות כמו שתמיד תוקעים
מלא בהצלחה לכולם :)
אנונימית
אני יא מגן 73
עניתי על אנרגיה חומצה בסיס ושומנים
אני טובה באנרגיה ופחות בחמצון חיזור
אני מקווה רק שתהיה בגרות קלה כי הבנו שהחליפו את ההיא שכותבת את הבגרות בכימיה אז אני מתה מפחד שהיא תעשה בגרות קשה
ואין לי מושג לגבי המאמר הכל יכול להיות שם
יא מגן 75 :(
ואני פשוט גרועה במבנה וקישור ותכונות וכל זה
עניתי על אנרגיה, שומנים, וסטויכיומטריה
אני מקווה שיהיה חישובים וכאלה חימצון חיזור ואנרגיה שאני יותר טובה ופחות מבנה וקישור