8 תשובות
לא אין לי כוח תלמדו בלעדי מאמינה בכם
אוף הלוואי שהיה לי כוח לקום וללמוד הצילו
כן אי
כן ואי אופ
שואל השאלה:
חברים אל תתייאשו אני מאמינה בכם! עוד מאמץ אחרון וזה נגמר.
חברים אל תתייאשו אני מאמינה בכם! עוד מאמץ אחרון וזה נגמר.
אנונימית
איזה נגמר המגן שלי חרא
שואל השאלה:
זה בסדר אז מה אם המגן היה לא טוב? בשביל זה יש את הבגרות כדי לתקן את זה, כולם נופלים לפעמים זה קורה לטובים ביותר אבל החוכמה היא לקום חזקים יותר.
זה בסדר אז מה אם המגן היה לא טוב? בשביל זה יש את הבגרות כדי לתקן את זה, כולם נופלים לפעמים זה קורה לטובים ביותר אבל החוכמה היא לקום חזקים יותר.
אנונימית
אין לי כוח בכלל אבל לעודד את אלא שהמגן שלהם חרא המגן הוא רק 21 אחוז מהציון ככה שהרוב זה הבגרות אז בכיף אפשר להשיג ציון טוב גם אם המגן חרא בהצלחה לכולנו ניזדקק לזה
באותו הנושא: