20 תשובות
ליד
ליד
כיי אם אני שמה מעל אז זה תמיד ירגיש כאילו ציפס אחד נרצח מהכמות קטשופ שיש עליו והשני קיבל כולה שריטה קטנה.
אני בנאדם של שיוויון נו
ברור שלידד
ליד ולפעמים מערבבת כמו דייסה.
ליד
לא שמה, שונאת קטשופ
לפעמים ליד ולפעמים מעל.
ליד
ליד הכי כיף לטבול חח
leyad ליד
מעל יותר כיף
ליד
ליד הצ'יפס
לפעמים אני שמה על הצ'יפס
לא,
אני לא אוהב קטשופ