4 תשובות
יש בביוטיקר או בסקרה עולה גרושים ,ומה בגלל איפור לא תלכי?את צריכה לאהוב את עצמך כמו שאת ולא להתחבא מאחורי מסכות
שמעי איפור עוד זה בקטנה אף אחד לא שם לב לזה..
יש בנות שאכפת להן מהשיער
יש בנות שאכפת להן מהגוף...
את יכולה גם לא להיכנס עם הראש אלא רק עם הגוף עד לכתפיים בערך ככה רוב בנות עושות..
אבל אם עדיין את רוצה אז באמת איפור זה שטויות ותחפשי בסופר לארם מסקרה עמידה במים אמור להיות.. בערך 40-60 שקל
יש בנות שאכפת להן מהשיער
יש בנות שאכפת להן מהגוף...
את יכולה גם לא להיכנס עם הראש אלא רק עם הגוף עד לכתפיים בערך ככה רוב בנות עושות..
אבל אם עדיין את רוצה אז באמת איפור זה שטויות ותחפשי בסופר לארם מסקרה עמידה במים אמור להיות.. בערך 40-60 שקל
שואל השאלה:
תודה מתוקות
תודה מתוקות
אנונימית
תאהבי את עצמך גם בלי איפור, איפור לא משנה אותך, ואין לך מה לדאוג. יום אחד תהיי בלי איפור, לא קרה כלום.
באותו הנושא: