5 תשובות
רוב הסיכויים
כנראה שכן, זו דרך להתקרב אליו.
תלוי מה הקשר בינינו, אם אין בינינו קשר טלפוני או בוואטסאפ כנראה שלא אעשה את זה ואעדיף לבוא אליו בשיעור ולבקש עזרה.
תלוי
תלוי בקשר שלי איתו.
תלוי בהמון דברים
ספציפית אין לי ..כנראה..קראש עכשיו
אבל הייתי מבקשת אם הייתי מרגישה בנוח
האמת שהשיעורים בית היחידים שלי הם מהמגמות שלי ויש לנו קבוצה..אז פשוט הרוב שואלים בקבוצה ואז פשוט הראשון שרואה עונה (כי אנחנו קבוצה של נחמדים..רובנו..)
בעיקרון יצא לי לשאול לפעמים מכרים שלי (בניהם שני בנים נראלי)
שאלות שקשורות בלימודים בווטסאפ (כי יותר נוח לי בעיקרון)
אבל כיאלו..לדעתי אם זו הדרך שלה להתקרב אליך אתה צריך לשמוח שהיא עושה את זה
טיפ שלי שאני לא מיישמת וחבל
תפסיק לנתח מצבים ותגיד לה
אני מנתחת מצבים וזה פשוט נהיה סיוט עם הזמן..כי אתה כל הזמן חושב מה אם
כן זה קשה
אבל זו העצה הכי טובה שיש לי
תפסיק לנתח ותתחיל לדבר איתה
אגב חנון וטוב בלימודים זה לא אותו דבר...
תלוי בקשר שלי איתו.
תלוי בהמון דברים
ספציפית אין לי ..כנראה..קראש עכשיו
אבל הייתי מבקשת אם הייתי מרגישה בנוח
האמת שהשיעורים בית היחידים שלי הם מהמגמות שלי ויש לנו קבוצה..אז פשוט הרוב שואלים בקבוצה ואז פשוט הראשון שרואה עונה (כי אנחנו קבוצה של נחמדים..רובנו..)
בעיקרון יצא לי לשאול לפעמים מכרים שלי (בניהם שני בנים נראלי)
שאלות שקשורות בלימודים בווטסאפ (כי יותר נוח לי בעיקרון)
אבל כיאלו..לדעתי אם זו הדרך שלה להתקרב אליך אתה צריך לשמוח שהיא עושה את זה
טיפ שלי שאני לא מיישמת וחבל
תפסיק לנתח מצבים ותגיד לה
אני מנתחת מצבים וזה פשוט נהיה סיוט עם הזמן..כי אתה כל הזמן חושב מה אם
כן זה קשה
אבל זו העצה הכי טובה שיש לי
תפסיק לנתח ותתחיל לדבר איתה
אגב חנון וטוב בלימודים זה לא אותו דבר...