התחברות
הרשמה
תגידו אני שומעת מלא אנשים שמדברים על קבוצת שמנים שמעודדים השמנת יתר ואומרים שזה בריא. על איזה קבוצה מדברים?
7 ביוני 2018, 13:41
השמנת יתר
השמנה
עודף משקל
תשובה אחת
לא שמעתי על זה
ר
רוני סיטון
באותו הנושא:
תגידו אתם מדברים עם אנשים מפה בצ'אט? או מסננים
שאלה שתמיד עיניינה אותי: כשאני מדבר אז שומעים אותי כמו שאני שומע את עצמי?
אני כול הזמן שומעת קולות ובזמן האחרון זה החמיר אני שומעת רעשים וקולות שאנשים אחרים לא שומעים
אנשים יכולים לשמוע את הקול שלי כפי שאני שומעת אותו?
אני היחידה שאחרי שאני צופה באנימה שומעת אנשים מדברים ביפנית כאשר הם בכלל מדברים בעברית?
זה מוזר שאני שומעת מוזיקה כזאת, והאם יש פה עוד אנשים ששומעים את הסגנון?
תגידו גם לכם קורה שאתם לא שומעים שאתם מדברים עם בנאדם ואז מעמידים פנים שאתם שומעים?
אני שומעת שהרבה אנשים מדברים על איזו סדרה שנקראת 13 סיבות או משהו כזה. מישהו יכול לספר לי קצת על מה הסדרה?
מה הקטע של אנשים פה שאמרו שהם לובשים טיטול בגיל כזה? פעם ראשונה שאני שומעת שיש אנשים כאלה חשבתי שמפסיקים עם זה בגיל 3?
זה הגיוני שאני מתעצבנת כשאני שומעת אנשים צוחקים כי אני מקנאה בהם שהם שמחים?
הרבה פעמים אני שומעת מאנשים שאני חצופה וחוצפנית לקחת את זה כמחמאה?