24 תשובות
חירבנתי בשירותים הנוראים האלה
אנונימית
פעם אחת קראתי למורה לספורט שלי זונה כי היא השפילה אותי
(בדרך כלל אני לא מקללת מורים)
לא הענישו אותי משום מה
היא פשוט שנאה אותי עד סוף השנה
(בדרך כלל אני לא מקללת מורים)
לא הענישו אותי משום מה
היא פשוט שנאה אותי עד סוף השנה
נכנסתי למזכירות.
חיקיתי איזה מזכירה אחת ועניתי לטלפונים, ודיברתי ברמקול של הבצפר בקול שלה
(יש לה קול מציק כזה חח)
ואז המנהלת ראתה אותי וצעקה עלי חח
חיקיתי איזה מזכירה אחת ועניתי לטלפונים, ודיברתי ברמקול של הבצפר בקול שלה
(יש לה קול מציק כזה חח)
ואז המנהלת ראתה אותי וצעקה עלי חח
זרקתי אבן ביום שבת לחדר מורים.. שברתי הכל עוד לא עלו עליי
ביום של אחרי חופש פסח היה לי כאבי בטן נוראיים מכל המצות, אז חיכיתי שכל החטיבה תלך הביתה, כדי ללכת לשירותים שלהם ולתת את החרבון של החיים שלי
אנונימי
שפכתי על המורה מים ביסודי ואמרתי לה שהיא מטומטמת בגלל שהיא הייתה גזענית בקטע מחריד
(על שחורים)
(על שחורים)
הפעלתי מזגן על חימום בחדר לפני שנכנסה אליו מורה שלא אוהבת חום
אנונימית
אואו לא צריך להגיד את הדברים שהייתי עושה בבית ספר
אסור לי להגיד את זה כי יעצרו אותי
אנונימי
דיברתי עם חברה שלי על פורנו במזכירות ולא שמנו לב שחלק מהדברים שאמרנו שמעו בכריזה עד שהיועצת נכנסה ועצרה אותנו
ביד
באמת
באמת
אנונימי
שעזבתי את היסודי - חטיבה, אני וחברה החלטנו להשאיר כמה "ברכות" וכתבנו כל מיני משפטים יפים על הכסאות (ניקינו את זה אחרי זה מול כל השכבה בזמן שהם אכלו)
וההרגל כרגע זה לגנוב להם את הטושים, התיק שלי מלא ואני כבר מלווה למורות
גם ביסודי כל פעם הייתי הולכת אחרונה מהכיתה, אז הייתי מדליקה את האורות והמזגנים והברז בשירותים. חשבתי שאם זה יהיה ככה כל פעם שאני הולכת עד הבוקר, הבצפר יפשוט את הרגל - ייסגר.
וההרגל כרגע זה לגנוב להם את הטושים, התיק שלי מלא ואני כבר מלווה למורות
גם ביסודי כל פעם הייתי הולכת אחרונה מהכיתה, אז הייתי מדליקה את האורות והמזגנים והברז בשירותים. חשבתי שאם זה יהיה ככה כל פעם שאני הולכת עד הבוקר, הבצפר יפשוט את הרגל - ייסגר.
עישנתי ירוק
1.לקחתי כדור וזרקתי למעלה עד שהתנפצה המנורה ובסוף גם לא גילו שזה אני
2.אני וחבר שלי שכנענו את הכיתה שבמקום ללמוד שעה עברית אז ניקח בלונים וילדה הביאה קונפטי קיצר שהמורה נכנסה פתחנו את הקונפטי והכל והתחלנו לשיר לה היום יום הולדת ואז היא אמרה שאין לה יומולדת והיא התעצבנה עלינו אבל לא היה לה נעים להעניש אותנו כי היא האמינה שחשבנו שיש לה יומולדת ושהכנו לה מסיבת הפתעה וזה..בסוף כל השיעור לקח לסדר את הכיתה אז יצא טוב
3.בשבועות שאלתי את המחנכת שלי אם היא מסכימה לי לחגוג את החג והיא אמרה למה אתה מתכוון ואז הוצאתי בלוני מים והתחלתי לזרוק על תלמידים ןזה פגע בה גם
היו עוד כל מיני שטויות שעשיתי אבל זה היה ביסודי ומרוב שהיה כל כך הרבה אני כבר לא זוכר
2.אני וחבר שלי שכנענו את הכיתה שבמקום ללמוד שעה עברית אז ניקח בלונים וילדה הביאה קונפטי קיצר שהמורה נכנסה פתחנו את הקונפטי והכל והתחלנו לשיר לה היום יום הולדת ואז היא אמרה שאין לה יומולדת והיא התעצבנה עלינו אבל לא היה לה נעים להעניש אותנו כי היא האמינה שחשבנו שיש לה יומולדת ושהכנו לה מסיבת הפתעה וזה..בסוף כל השיעור לקח לסדר את הכיתה אז יצא טוב
3.בשבועות שאלתי את המחנכת שלי אם היא מסכימה לי לחגוג את החג והיא אמרה למה אתה מתכוון ואז הוצאתי בלוני מים והתחלתי לזרוק על תלמידים ןזה פגע בה גם
היו עוד כל מיני שטויות שעשיתי אבל זה היה ביסודי ומרוב שהיה כל כך הרבה אני כבר לא זוכר
העזתי להיכנס לשירותים. כן אני ילדה מופרעת.
הלכתי לשם :(
אנונימית
לכלכתי רצח על המורה שלי ולא שמתי לב שהיא שעה עומדת מאחורי ושמעה הכל.
אני יודעת שזה לא קיצוני אני פשוט באמת ממש מתאפקת לא לעשות משהו קיצוני אבל לפני כמה ימים צעקו עלי בחזרות והמורה אמרה לי: "שאני לא אעיף אותך עם כל החוצפה שלך" ובטעות נפלט לי "אוקעיי" אדיש ועצבני ממש ארוך פשוט אי אפשר לכתוב באותיות כפולות... וגילגלתי עיניים והמורה הייתה שניה מלהעיף אותי כל מי שהיה איתי בחזרות שמע את זה וכולם אמרו שצעקתי כמו בהמה
נעלתי את הדלת של השירותים והכנתי לי ממש חדר קטן עם כל הדברים שאני רוצה וטיפסתי מלמעלה כדי לצאת והייתי כל יום באה לשם בהפסקות במשך שבוע בערך עד שהמנקה תפסה אותי וסיפרה לאב בית אז פיניתי את הדברים משם מהר יצאתי ועד היום אף אחד לא ידע את זה חוץ מהמנקה . היא לא ידעה את השם שלי ככה שהיא לא יכלה לספר לאף אחד וגם לא נראה לי כל כך היה לה אכפת . זה היה ביסודי בכיתה ד או משהו
שישבתי עם ילד והוא הכניס לי אצבעות בין הרגליים (הייתי עם בגדים)
אנונימית
צבעתי את הקיר בטיפקס
הטרדתי מינית את המדא שלנו גלעד בטיול שנתי
הוא התלונן לבית ספר.
הוא התלונן לבית ספר.
איזה מורה בן שיש לנו בבית ספר והוא מורה לאנגלית שלא יודע עברית ממש אז הוא ישב מאחורי והייתי מובכת בטירוף כי הוא חתיךך והפלצתי עליו בטעות וניסיתי להגיד לחברה שלי את זה אז עשיתי לחברה שלי סימנים של ריח לא נעים והצבעתי עליו. היא הבינה אותי נכון אבל הבעיה שהוא קלט אותי ואמר לי באנגלית "זה לא אני, אני יודע זה לא נעים" חחח איזה מביךך
ישבתי בשורה הראשונה לפני איזה שנתיים
באותו הנושא: