4 תשובות
אם היא חברה שלי אז לא ואם היא מבקשת ממני לא לספר אז ברור שאני לא אספר, אם מישהי שאני לא קרובה אליה או שאין לי קשר איתה אז כן:)
רק אם זה היה בסדר מאותה ילדה, כי אולי היא לא רצתה שהוא יידע
כן, אבל אם היא לא רוצה - אז בלי שם.
ברור
באותו הנושא: