5 תשובות
עצוב שהbds הצליח...
יפה
אני לא מאשימה את השחקנים, איימו על החיים שלהם והמשפחות שלהם. לא הייתה להם ברירה.
זה פשוט עצוב שהתחילו לערב פוליטיקה בפאקינג כדורגל - הדבר היחיד שפוליטיקה לא אמורה להיות מעורבת בו.
זה פשוט עצוב שהתחילו לערב פוליטיקה בפאקינג כדורגל - הדבר היחיד שפוליטיקה לא אמורה להיות מעורבת בו.
שלא יבואו...
גם ככה אני לא בקטע של כדורגל.
גם ככה אני לא בקטע של כדורגל.
לגמרי ^^^ (אני אנונימית 1)
באותו הנושא: