2 תשובות
לרשום *איבר המין"
תכלס, המילה "זין" היא לא קללה או התבטאות לא ראויה, הם לא היו אמורים למחוק לדעתי.
וגם לא צריך לצנזר אותה בכלל, לדעתי כל מה שצריך לעשות זה לשים תגית שתגרום למשתמשים ב"מצב בטוח" פה לא לראות את השאלה, לשם כך מצב בטוח קיים בכלל, זאת לא התבטאות לא ראויה, זה שם של איבר המין הזכרי.
וגם לא צריך לצנזר אותה בכלל, לדעתי כל מה שצריך לעשות זה לשים תגית שתגרום למשתמשים ב"מצב בטוח" פה לא לראות את השאלה, לשם כך מצב בטוח קיים בכלל, זאת לא התבטאות לא ראויה, זה שם של איבר המין הזכרי.
באותו הנושא: