17 תשובות
יש כל כך הרבה מקרים של יהודיה שהתחתנה עם ערבי ואז הוא לקח אותה לכפר והתעלל בה ולא נתן לה לצאת וכל מיני זוועות שקורות לא מעט ולכן עדיף לא לקחת סיכון.
כי גזענות.
כולם פה בטוחים שבגלל שחלק מהערבים הם מחבלים אז זה אומר שכולם ככה.
קודם כל לערבים מותר להתחתן עם 4 נשים. קנאה שהנשים הישראליות לא יכולות לשרוד. דבר שני לערבים מותר להכות את הנשים שלהם. הן כמו שפחות. כל הליברליות שהאשה בנתה כל חייה עם שוויון זכויות נעלם ברגע אחד.
כי געזנות וסטיגמות והכללות שכל הערבים הם מוסלמים וכולם רוצחים ואנסים שאלימים לנשים שלהם ובלה בלה בלה .
סלחו לי חבריי על מה המינוסים בדיוק? אני לא רשמתי שום דבר גזעני. לא הכללתי אף אחד ואפילו לא השתמשתי במילה רוצח. פשוט הצבתי עובדות. דיי כבר עם הליברליות הזאת
זאת לא עובדה , על פי חוק לאפחד אסור להתחתן עם יותר מאישה אחת ניראלי ( בארץ , לא יודעת לגבי מדינות אחרות )
ובשטחים אדוני היקר אתה חושב שמצייתים לחוק? אני מכיר מקרה שבדואי בן 80 התחתן עם מישהי בת 20 (אין לי בעיה עם זה כמובן) והסיבה לכך היא רק כדע שהיא תטפל בו בזמן זקנתו. לי לא מפרחע הסיפור. אולי לכם הליברלים כן יפריע
דבר ראשון אני גברתי היקרה , ודבר שני יש תופעה קסומה שנקראת גולד דיגריות שיש גם אצל היהודים ואצל הנוצרים או וואטאבר
לא לא לא, לא מדובר באדם עשיר. זה נקרא שידוך מאולץ. יש המון מקרים שהורים נותנים את הבת שלהן לחתונה עם מישהו כנגד רצונה.
ומקרים כאלו יש גם אצל החרדים הקיצוניים אז שוב , מה ?
goddess את מדברת שטויות סורי
למה שטויות? זה אמיתי .
האם הכללתי מישהו בתשובותיי? לא אמרתי שאצל הערבים יש מקרים (ציינתי שיש מקרים שהורים עושים ככה וזה מתייחס לכל הקבוצות של האנשים). כמו כן לפי הדת שלהם מותר להם 4 נשים. גבר ערבי לא עושה כלום בבית (כמובן שלא כולם אבל זו האידיאולוגיה של הדת) ולנשים אין זכויות ברוב מדינות ערב המוסלמיות. ככה שכל תשובותי מבוססות על עובדות וללא הכללה. וכמו שאומרים עם עובדות אי אפשר להתווכח
יש הבדל בין הערבים במדינות ערב לבין הערבים בישראל ..
אגב , אם את כבר מדברת על פי הדת , רוצה שאשלח לך את הציטוט בנוגע לעונש של משכב זכר מהתנ"ך עצמו ?
ועוד אגב, את מודעת לכך שיש גם ערבים נוצרים ?
בתשובותי ציינתי את המילים ה"דת שלהם" הכוונה הייתה לאסלאם. וכמו כן הרשי לי לציין שהמוסלמים מתחלקים ל2 פלגים: שיעים וסונים ובכל פלג ישנם המון תת פלגים כגון: בדאווים אלאווים וכו..
אך הדת שלהם היא אותה דת (האסלאם) הפלגים הם רק סיבוך היסטורי של שנאה בין הפלגים וזה עניין מוסלמי פנימי.
מה קשור משכב זכר את פשוט שונאת את הדת ומנסה להביא דוגמאות שאנחנו לא טובים יותר
אני מביאה דוגמאות כדי להראות שזה לא כאילו שהאסלאם הם היחידים שפרימיטיבים בדת שלהם ( יש יותר אצלם זה ברור אבל עדיין גם אצלנו )
באותו הנושא: