התחברות
הרשמה
עשיתי בגרות באנגלית 4 יחל ואני רוצה להעלות לחמש מה לעשות? כבר היה להם בגרות
11 ביוני 2018, 12:48
בגרויות
בחינות בגרות
2 תשובות
לפנות לרכזת אנגלית
~
~Eliran~
ללכת לרכז/ת, מקסימום לגשת למועד ב' לבגרות שלהם.
F
Fluorescent Adolescent
באותו הנושא:
יש לי עכשיו בגרות באנגלית ואני ממש מתפדחת לאכול בבגרות
אם היה לכם בגרות מחר באנגלית, והייתם רוצים ללכת לאיזשהו מסיבה היום, היו נותנים לכם ללכת?
עשיתי שלוש יחידות באנגלית ואני רוצה להשלים, בהשלמה אני אצטרך להשלים בגרות בעל פה?
עשיתי היום בגרות באנגלית מודול A וקבלתי 85- אני מאוכזבת. איך להתעודד?
קיבלתי 96 בבגרות באנגלית מודל E. זה מספיק או שכדאי לי ללכת מחר לבגרות?
מחר יש לי בגרות בעל פה באנגלית ואני לחוצה ברמות, תרגיעו אותי פליז!
רק אותי זה מצחיק שלפני חודש עשיתי בגרות בהיסטוריה ואני לא זוכרת כלום?
יש לי מחר בגרות באנגלית 3 יחידות ואני קיבלתי במתכונת 40 כי לא עשיתי ( יצאתי דפוקה) ואני רוצה להיבחן מחר לבגרות עם מגן 40
עשיתי היום בגרות באזרחות, והציון הגשה שלי הוא 75, בכמה נקודות מעלים בבגרות?
אם הציון הגשה שלי באנגלית 82 וקיבלתי 100 בבגרות מתחשבים רק בבגרות?
מי שעושה מחר בגרות באנגלית שאלון E, באיזו שעה הבגרות?