התחברות
הרשמה
כמה זה גרוע שהדבר היחיד שאכלתי היום זה קורנפלקס עם חלב ושתי אפרסקים?
11 ביוני 2018, 16:38
קורנפלקס
ערך קלורי
סלטים
2 תשובות
תלוי מתי קמת
אבל כן, זה קצת. תאכלי עכשיו
M
Magical.
כל מה שאכלתי היום ז קצת עוף עם אורז... ועדיין לא ערב, תוכלי משהו עוד שעה ככה
ת
תות:)
באותו הנושא:
מה הדבר היחיד שמשותף לכל בני האדם ללא הבדל כלל?
עד כמה זה גרוע מה שאכלתי היום?
זה ממש גרוע אם הדבר היחיד שאכלתי היום זה:קפה,שתי פרוסות לחם עם קוטג,המשך..
נגיד ומחר הוא היום האחרון שלכם לחיות, מה הדבר היחיד שהייתם עושים לפני?
אני היחיד שחושב שהאח הגדול זאת סדרה פשוט מפגרת וגרועה?
עד כמה זה גרוע ומשמין שאכלתי 3 צלחות פסטה (זה מה שאכלתי כל היום)
כמה זה גרוע שאכלתי עכשיו אבוקדו? (דיאטה)
"הדבר היחיד שטוב אצל רוסים זה הבנות" מה אתם חושבים על המשפט הזה?
זה נורא אם אלו הדברים היחידים שאני עושה ביום?
רק אני חושבת שכסף זה הדבר היחיד שגורם לאושר?
נכון כסף זה הדבר היחיד שגורם לאושר?