16 תשובות
כימיה, יותר מתחברת
ביולוגיה, לדעתי הרבה יותר מעניין.
הייתי במבוא בביולוגיה והייתי במגמת כימיה ופרשתי ממנה
ולדעתי ביולוגיה הרבה יותר מעניין מכימיה
כימיה אני חושב
ביולוגיה
כימיה
זה מה שבחרתי באמת
ביולוגיה
ברור ביולוגיה
כימיה חד משמעית
אנונימית
כימיה.
ברור שביולוגיה. אני יותר מתחברת לזה
למרות שגם כימיה נשמע די מעניין
ביולוגיה
בחרתי ביולוגיה,לדעתי הרבה יותר מעניין.
Q_e
כימיה כי לא צריך לעשות עבודה
בחרתי ביולוגיה ולא מתחרטת על זה למרות הקושי :)
כולם אצלנו בשכבה נושרים מכימיה