13 תשובות
זה מה שכולנו שואלים ואין תשובה
וואי צודקת
זה חייב להשתפר ומהר
כי
א. לא שמים עלינו
ב. חוסר תחבורה ציבורית בשבת גורמת לאנשים לחשוב "היי, אני לא אקנה אוטו ליום אחד בשבוע, אני אקנה אותו לכל השבוע" ואז יש הצורך לתחבורה ציבורית בא בעיקר מבני נוער או אוכלוסיות חלשות יותר ומי שם עליהם?
הנחת המוצא של השאלה שגויה. התחבורה הציבורית בישראל טובה. לא מעולה, אבל בהחלט טובה.
בטח טובה, לך לפריפריה תבדוק
כוח לאנשים~
סעיף א' שלך זה טענה
וסעיף ב' זה נימוק
זו סיבה אחת ואני מבקש שלא תטעה אותנו
לך מפה
אולי, למה אני מטעה אותך?
לפי דוח של הoecd עומסי התנועה בישראל מהגרועים בעולם.
מהדוח-
"בישראל קיים גירעון משמעותי בתשתיות, בעיקר בתחבורה ציבורית, שגורם לצפיפות רבה על הכבישים ולאיכות אוויר ירודה"

הנתונים נכון להיום- צפיפות התחבורה לקילומטר בישראל עומדת על כמעט 2,800 רכבים לקילומטר. אצל המדורגת שנייה, ספרד, היחס עומד על פחות מחצי (1300 רכבים לקילומטר). הצפיפות בארץ גדולה פי 3.5 ביחס לממוצע של מדינות הoecd שהוא 800 רכבים לקילומטר.
מעריכים כי ישראל מפסידה המדינה כאחוז וחצי מהתוצר הלאומי השנתי שלה כתוצאה מקשיי התנועה הפוגעים בייצור ובתפוקה ובאיכות החיים של התושבים. היקף השקעה של ישראל במערכת התחבורה, יחסית לתוצר הלאומי הוא מחצית מהמקובל במדינות המפותחות, ומגיע לאחוז אחד מהתוצר. שני שליש מההשקעות הם במערכת הכבישים, ורק שליש במערכת התחבורה הציבורית
בקיצור, משקיעים בכבישים במקום בתחבורה
אז אני לא מטעה אף אחד, פשוט לא חופרת לכם עם הנתונים
את מטעה
כי את גורמת לי לחשוב שיש שם שתי נימוקים כשבאמת יש אחד (את עוברת על איסור הונאה)
לכי מפה
וואו מצטערת
לא יקרה שוב
זה כדי להטעות את האויב
אני דווקא חושב שחוץ מרכבת ישראל שקצת מורידה את הרמה, התחבורה הציבוריות בארץ בסדר גמור, כמובן שאנחנו לא כמו פראג עם הרכבת תחתית שלהם שמביאה אותך מהר אבל אנחנו בסדר
בגלל שהמדינה לא משקיעה בזה מספיק (ולא להאשים את ביבי!!)
ואם באלך תחבורה ציבורית טובה- תתחיל להשתמש בא ותראה למדינה שאתה רוצה כזאת.
באותו הנושא: