10 תשובות
כן, לא רואה בעיה.
כן אני יוצאת עם אחד שבכלל פרש בכיתה י ועשה השלמות והלכתי בדרך שלו שלי חחח
תאמת לא,הוא לא צריך להיות הכי טוב אבל שכן יהיה בו את הרצון ללמוד ולהצליח
כע מה הקשר בין לימודים לאהבה?!?
כן ן