10 תשובות
כן, לא רואה בעיה.
כן אני יוצאת עם אחד שבכלל פרש בכיתה י ועשה השלמות והלכתי בדרך שלו שלי חחח
כן
כן, למה לא?
כן
תאמת לא,הוא לא צריך להיות הכי טוב אבל שכן יהיה בו את הרצון ללמוד ולהצליח
כן
כע מה הקשר בין לימודים לאהבה?!?
כן ן
באותו הנושא: