7 תשובות
כנראה כי ביא כבר סיימת בגרות אחת, את תצטרכי ללמוד חומר של שנתיים בשנה אחת, ולהשלים גם את הבגרות של יא, וגם את של יב
המבחן בגרות של כיתה יב ב3 יחל זה הרמה של 4 אז למה לעלות כבר?
מה גם שזה יותר קשה ומי ישב איתך וילמד אותך כל דבר?
מה גם שזה יותר קשה ומי ישב איתך וילמד אותך כל דבר?
3 זה לא באותה רמה של 4...
המבחן בגרות של יב זה ברמה של 4 יחל...
הכנתי תלמידים לבגרויות ב3, 4 ו5.
גם ביא וגם ביב, הרמה היא שונה.
החומר באופן כללי, הוא אותו החומר, ברמת סיבוך שונה לגמרי.
גם ביא וגם ביב, הרמה היא שונה.
החומר באופן כללי, הוא אותו החומר, ברמת סיבוך שונה לגמרי.
אז התכוונתי לחומר.
הבית ספר כנראה דואג שלא תגיעי לתוצאות טובות ומעדיף שיהיה לך 100...
והרמה של 3 יחידות ו-4 יחידות היא שונה, המבחן של יב' ב-3 הוא ממש לא המבחן של 4. על פי הרפורמה החדשה, ב-3 יחידות עושים את 182,381,382 וב-4 יחידות עושים את 481,482 ואלו מבחנים שונים (יש דברים דומים) אבל הרמה שונה, זה יותר חשיבה וזה לא כמו ב-3
והרמה של 3 יחידות ו-4 יחידות היא שונה, המבחן של יב' ב-3 הוא ממש לא המבחן של 4. על פי הרפורמה החדשה, ב-3 יחידות עושים את 182,381,382 וב-4 יחידות עושים את 481,482 ואלו מבחנים שונים (יש דברים דומים) אבל הרמה שונה, זה יותר חשיבה וזה לא כמו ב-3
באותו הנושא: