6 תשובות
דרך האנסטגרם
בנים מהשכבה/מהשכונה
תצאי עם חברות וידידים שלהן
להציע עזרה בלי סוף
תיזום שיחה על נושאים מעניינים..
שואל השאלה:
אני בת בגלל זה אני שואלת
אנונימית
אהה אופס סליחה..פשוט תדברי על נושאים מעניינים תחמאי לבנות על בגד יפה או על ציון טוב..תפרגני ותציעי מעצמך!
בהצלחה ענקית וסליחה על אממ..
שואל השאלה:
חח הכל טוב שאלתי איך להתחבר ל*בנים*
אנונימית
באותו הנושא: