4 תשובות
תביאי אוכל ושתייה או שתחלקי לכולם דברים להביא. שימי מוזיקה או שתתכננו למסעדה או לגרנד
עוגה או ממתק קטן לכל ילד עם ברכה או משו
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
אם להגיד תאמת
אני לא ממש אוהב את הרעיון של פעילות פרידה, זה לא ממש כיף שעושים פעילות עדיף שפשוט תפגשו במקום כלשהו או תעשו מסיבת פרידה ואז גם תביאי בסוף את המתנות מהשאלה הקודמת...
לדעתי פעילות זה די מיותר
אני לא ממש אוהב את הרעיון של פעילות פרידה, זה לא ממש כיף שעושים פעילות עדיף שפשוט תפגשו במקום כלשהו או תעשו מסיבת פרידה ואז גם תביאי בסוף את המתנות מהשאלה הקודמת...
לדעתי פעילות זה די מיותר
באותו הנושא: