8 תשובות
עשית את הטבלה?
שואל השאלה:
תמיד אני עובדת עם טבלה
תמיד אני עובדת עם טבלה
אנונימית
אין לזה נוסחה מדויקת וזה מעצבן.
אף אחד בארץ לא קיבל 100 בבגרות האחרונה וגם בקיץ שעבר, תמיד יורדת נקודה- שתיים פה ושם.
אם עשית כבר 6 (6 יותר ממני נכון לעכשיו), אני מאמין שאת מבינה את העיקרון, איך להציג מידע מאחד ומייחד, דרכי אזכור שונים, המבנה וכו'.
אין לי עוד עצות חוץ מלתרגל ולעבוד על ניסוח, כי באמת אי אפשר לדעת בוודאות מה נכון ומה לא נכון.
אף אחד בארץ לא קיבל 100 בבגרות האחרונה וגם בקיץ שעבר, תמיד יורדת נקודה- שתיים פה ושם.
אם עשית כבר 6 (6 יותר ממני נכון לעכשיו), אני מאמין שאת מבינה את העיקרון, איך להציג מידע מאחד ומייחד, דרכי אזכור שונים, המבנה וכו'.
אין לי עוד עצות חוץ מלתרגל ולעבוד על ניסוח, כי באמת אי אפשר לדעת בוודאות מה נכון ומה לא נכון.
תסתכלי מה מבקשים ממך.. אם מבקשים ממך 3 נושאים אז זה 3 רכיבי תוכן אם מבקשים 2 אז 2 רכיבי תוכן.. בכל רכיב תוכן צריך להיות מאחד (שזה יותר מאחד שמסכימים על אותה דעה) ומייחד (שזה רק בנאדם אחד) ואם יש לך כמה מאחדים ברכיב תוכן אז תשימי את כולם כנ"ל במייחד.
את צריכה להשתמש ב2 דרכי מסירה: דיבור ישיר, עקיף או הסגרים.
ולבסוף ביבליוגרפיה.. יש גם דוגמאות באינטרנט תסתכלי ותקראי
את צריכה להשתמש ב2 דרכי מסירה: דיבור ישיר, עקיף או הסגרים.
ולבסוף ביבליוגרפיה.. יש גם דוגמאות באינטרנט תסתכלי ותקראי
שואל השאלה:
אבל תמיד לא יוצא לי נכון, המורה בודקת ופעם אחר פעם היא אומרת שזה לא טוב
אבל תמיד לא יוצא לי נכון, המורה בודקת ופעם אחר פעם היא אומרת שזה לא טוב
אנונימית
היא כותבת לך על מה היא מורידה לך נקודות?
כנל. כל השנה לא הצלחתי לשפר אפילו סקירה אחת, תמיד קיבלתי 23 נקודות, תמיד, גם במתכונת. מי חשב על מחוון בדיקה קשוח כזה?
אולי כדאי שתעזרי בחברים לכיתה, תראי איך הם ניסחו במבחן ומדוע הם קיבלו ציון טוב (אני גם עושה את זה אבל אצלי אני עדיין לא רואה שיפור, שווה לנסות אבל).
אולי כדאי שתעזרי בחברים לכיתה, תראי איך הם ניסחו במבחן ומדוע הם קיבלו ציון טוב (אני גם עושה את זה אבל אצלי אני עדיין לא רואה שיפור, שווה לנסות אבל).
את עושה לך טבלה ובה יש את כל מה שאת מתכוונת לכתוב.
נגיד ביקשו ממך לכתוב על הגורמים למחלה ועל דרכי ההתמודדות איתה, את עושה טבלה של הגורמים ומציינת מי אמר את זה, לדוגמה: "חשיפה לשמש - טקסט 1 וטקסט 2, תורשה - טקסט 3..."
וטבלה לדרכי התמודדות.
אחרי זה את מתחילה לכתוב, כותבת פתיחה - שורה אחת מציגה את הנושא, שורה שניה את מסבירה מה על הולכת להיות הסקירה.
אחרי זה יורדת שורה, כותבת את הגורמים, קודם מציגה את מה שאמרו כמה אנשים ואחרי זה את מה שאמר מישהו בודד, נגיד "לטענתם של טקסט 1 וטקסט 2, אחד הגורמים העיקריים למחלה הוא חשיפה ממושכת לשמש בשעות הצהריים" ואחרי זה את הדעה הלא משותפת - "טקסט 3 מוסיף ש..."
אחרי זה יורדת שורה ועוברת לדרכי ההתמודדות.
נגיד ביקשו ממך לכתוב על הגורמים למחלה ועל דרכי ההתמודדות איתה, את עושה טבלה של הגורמים ומציינת מי אמר את זה, לדוגמה: "חשיפה לשמש - טקסט 1 וטקסט 2, תורשה - טקסט 3..."
וטבלה לדרכי התמודדות.
אחרי זה את מתחילה לכתוב, כותבת פתיחה - שורה אחת מציגה את הנושא, שורה שניה את מסבירה מה על הולכת להיות הסקירה.
אחרי זה יורדת שורה, כותבת את הגורמים, קודם מציגה את מה שאמרו כמה אנשים ואחרי זה את מה שאמר מישהו בודד, נגיד "לטענתם של טקסט 1 וטקסט 2, אחד הגורמים העיקריים למחלה הוא חשיפה ממושכת לשמש בשעות הצהריים" ואחרי זה את הדעה הלא משותפת - "טקסט 3 מוסיף ש..."
אחרי זה יורדת שורה ועוברת לדרכי ההתמודדות.
באותו הנושא: