4 תשובות
לא
למה שאישה לא תצא לעבוד???
שואל השאלה:
כאילו זה יותר נוח בשבילה, לשבת בבית מתי שבא לה תוכל לצאת וליהנות ויש מי שיעבוד בשבילה ויביא לה כסף...
אני לא באמת תומך בזה סתם חשבתי על זה
כאילו זה יותר נוח בשבילה, לשבת בבית מתי שבא לה תוכל לצאת וליהנות ויש מי שיעבוד בשבילה ויביא לה כסף...
אני לא באמת תומך בזה סתם חשבתי על זה
אנונימי
אישה צריכה לעבוד בדיוק כמו גבר, היא לא צריכה להיות תלויה בו ובשכר שהוא מרוויח, אלא להרוויח ולתת בזכות עצמה.
אני מבינה כאילו איך אתה רואה את זה - ותכלס, יש המון נשים שיסכימו אותך. אני אישית לא.
אני מבינה כאילו איך אתה רואה את זה - ותכלס, יש המון נשים שיסכימו אותך. אני אישית לא.
באותו הנושא: