6 תשובות
בסדר זה לא הכי נורא שבעולם
תאהב את הקול שלך איך שהוא.
תאהב את הקול שלך איך שהוא.
שואל השאלה:
חחח אני בחיים לא אקבל אותו שאני נשמע כמו ילדה ואפאחד לא לוקח אותי ברצינות.
אני אעשה ניתוח אעשן פיתוח קול כל דבר שאפשרי ולא אשאר ככה לתמיד... בגלל זה אני שואל אתכם אם אתם מכירים שיטה כי להישאר ככה זה לא אופציה.
חחח אני בחיים לא אקבל אותו שאני נשמע כמו ילדה ואפאחד לא לוקח אותי ברצינות.
אני אעשה ניתוח אעשן פיתוח קול כל דבר שאפשרי ולא אשאר ככה לתמיד... בגלל זה אני שואל אתכם אם אתם מכירים שיטה כי להישאר ככה זה לא אופציה.
עדיף פיתוח קול...
שואל השאלה:
אני כבר עוד מעט 19...
כל גבוה זה חמוד זו בידיוק הבעיה חמוד ומרגיז בו זמנית אני לא כלבלב אני גבר.
אני כבר עוד מעט 19...
כל גבוה זה חמוד זו בידיוק הבעיה חמוד ומרגיז בו זמנית אני לא כלבלב אני גבר.
אל תעשן זה יעשה אותך צרוד אבל לא בעל קול עמוק. (אחת שעישנה רצוף)
אל תעשן בשביל זה, עזוב שזה גם לא קורה כלכך מהר.
עד גיל 18 הקול שלך יכול להשתנות, חוץ מזה קול גבוה זה חמוד לדעתי^
עד גיל 18 הקול שלך יכול להשתנות, חוץ מזה קול גבוה זה חמוד לדעתי^
באותו הנושא: