4 תשובות
אני משתמש בפס גישור ראש שקט ועבודה קלה
ברור שבפס גישור עדיף להשתמש
בס"ד
"נפלה עטרת ראשנו..."
עדיף פס גשר לחצי אוטו'
בהצלחה
"נפלה עטרת ראשנו..."
עדיף פס גשר לחצי אוטו'
בהצלחה
גישור חוט לחוט זו שיטה ישנה וכבר לא בשימוש. הכי טוב זה פס עם שיניים. זה גם יותר בטיחותי וגם יותר נוח לשימוש
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: