4 תשובות
ברור שבפס גישור עדיף להשתמש
גישור חוט לחוט זו שיטה ישנה וכבר לא בשימוש. הכי טוב זה פס עם שיניים. זה גם יותר בטיחותי וגם יותר נוח לשימוש
אני משתמש בפס גישור ראש שקט ועבודה קלה
בס"ד
"נפלה עטרת ראשנו..."

עדיף פס גשר לחצי אוטו'
בהצלחה