21 תשובות
להוציא אחרי 2 שניות
זה עובר לבד
עריכה: מנסיון מלא פעמים דבק שלוש שניות מתייבש לי על היידים זה עובר יום יומיים
עריכה: מנסיון מלא פעמים דבק שלוש שניות מתייבש לי על היידים זה עובר יום יומיים
תשפשפי על משטח מחוספס
כמו שאמרו
אפשר פצירה
כשזה קרה לי שפשפתי על ספה עם בד מחוספס
כמו שאמרו
אפשר פצירה
כשזה קרה לי שפשפתי על ספה עם בד מחוספס
לשטוף מהר ולשפשף את היידים במים ולגרד את היידים
היי
תודה על הפרח (:
תודה על הפרח (:
שואל השאלה:
תודה על העיצה חח
תודה על העיצה חח
לגרד על משטח מחוספס
אפשר גם מים חמים
אפשר גם מים חמים
לשטוף בקושי יעזור
פצירה זה הכי עוזר
ושתדעי פעם הבאה תשתמשי בכפפות
פצירה זה הכי עוזר
ושתדעי פעם הבאה תשתמשי בכפפות
להוריד את היד
למה לעזאזל לשאלה הזאת יש 93 נעצים
אולי כי כולם עשו לי פלוס (תשובה ראשונה) אז זה אוטומטית
לחכות שזה יעבור.. תוך יום יומיים עובר מניסיון
לא אקונומיקה בשום אופן! אקונומיקה זה דבר רעיל ומסוכן שאסור שיגע לך בעור
כשלי זה קרה פשוט הוצאתי את זה אחרי שזה התייבש ( ממש כאב ודי בטוחה שלא הייתי צריכה ככה אבל הייתי בכיתה ג )
אין לי עצה כל כך בשבילך xd אבל פשוט תתרחקי מאקונומיקה...
כשלי זה קרה פשוט הוצאתי את זה אחרי שזה התייבש ( ממש כאב ודי בטוחה שלא הייתי צריכה ככה אבל הייתי בכיתה ג )
אין לי עצה כל כך בשבילך xd אבל פשוט תתרחקי מאקונומיקה...
מים חמים עד כדי אדים (זהירות לא לפתוח את הברז עד הסוף כדי לא להכוות ), לשטוף טוב עם סבון, לגרד טיפה ובעדינות עם הציפורן
זה הכל :)
זה הכל :)
חח את לא שפויה
לשטוף במים חמים להשאיר את הידיים בפנים 5 דקות
קראתי את רוב התגובות ואל תקשיבי לכלום!!! תשימי קערה עם מים סבון כלים ובערך חצי כוס אציטון תשימי את היד בפנים ותשפשפי
שואל השאלה:
חחח אחרי עשר דקות זה עבר מעצמו
חחח אחרי עשר דקות זה עבר מעצמו
זה נשמע מוזר אבל תשימי קצת אציטון על צמר גפן ותנקי את זה מהר, האציטון ממיס את הדבק אחכ תשטפי את הידיים במים וסבון.
זה בסדר כי כשמנקים לק האציטון נוגע בעור וזה לא נורא בכמות קטנה.
זה בסדר כי כשמנקים לק האציטון נוגע בעור וזה לא נורא בכמות קטנה.
זה עובד לבד אל תורידי זה ישרוף
רק אני בשוק שיש לשאלה הזאת 130 נעצים חחח