39 תשובות
אני לא לומדת
שואל השאלה:
לי תמיד אמרו שעדיף לסיים עם לשון עכשיו כי להיגרר עם המקצוע הזה במועדי ב זה סיוט שלא ניגמר
אני יודעת שיש לי את ה60 נקודות כי בהבנה והבעה אני ממש טובה כיתבה ממזגת ושם המספר ומילות היחס אז זה 60 נקודות וכול מערכת הצורות אני אנחש..
נקווה לטוב
לי תמיד אמרו שעדיף לסיים עם לשון עכשיו כי להיגרר עם המקצוע הזה במועדי ב זה סיוט שלא ניגמר
אני יודעת שיש לי את ה60 נקודות כי בהבנה והבעה אני ממש טובה כיתבה ממזגת ושם המספר ומילות היחס אז זה 60 נקודות וכול מערכת הצורות אני אנחש..
נקווה לטוב
אנונימית
כן גם אני כמוך ^
ויש לי ציון הגשה 78 אז אני מסודרת, למה לי ללמוד גם ככה לא אבין כלום.
ויש לי ציון הגשה 78 אז אני מסודרת, למה לי ללמוד גם ככה לא אבין כלום.
האמת שלא למדתי חח , כנראה אעבור קצת על החומר .
שואל השאלה:
אני נגשת על 65!!
הכי גבוהה שלנו בשיכבה זה 70
ישלי מישהו שניגש עם מגן 10
וזה לא רק בבית ספר שלנו שאלתי חברות מבתי ספר אחרים גם המגנים שלהם על הפנים
איך הצלחת לקבל 78
אני נגשת על 65!!
הכי גבוהה שלנו בשיכבה זה 70
ישלי מישהו שניגש עם מגן 10
וזה לא רק בבית ספר שלנו שאלתי חברות מבתי ספר אחרים גם המגנים שלהם על הפנים
איך הצלחת לקבל 78
אנונימית
המורה ממש ריחמה עליי כנראה.
חחח בכל המבחנים נכשלתי פשוט. ^
חחח בכל המבחנים נכשלתי פשוט. ^
מה את לומדת? אשמח לנסות לעזור לך במערכת הצורות והשאר(: ( רק לא תחביר חח)
שואל השאלה:
מערכת הצורות חייבת עזרה
זה אני הכי מתקשה
מערכת הצורות חייבת עזרה
זה אני הכי מתקשה
אנונימית
אז אשמח לנסות לעזור , מוזמנת לשלוח הודעה(:
שואל השאלה:
אני עכשיו הולכת לשיעור פרטי שאני אסיים אני אשלח לך הודעה
ותודה רבה!
אני עכשיו הולכת לשיעור פרטי שאני אסיים אני אשלח לך הודעה
ותודה רבה!
אנונימית
חח אמא בקושי למדתי הכנסתם אותי ללחץ.
רגע אם יש לי פער די גדול בין המגן לציון הסופי אז מבטלים לי את המגן?
רגע אם יש לי פער די גדול בין המגן לציון הסופי אז מבטלים לי את המגן?
היי את מוזמנת לשלוח לי הודעה אני אוכל לעזור לך:)
בקשר לזאת ששאלה על המגן זה רק אם יש הפרש של 20 נקודות
בקשר לזאת ששאלה על המגן זה רק אם יש הפרש של 20 נקודות
סבבה תודה
שואל השאלה:
לא
זה רק אם יש הפרש של 10 נקודות בין המגן לציון בגרות של כול מי שניגש לבגרןת בבית ספר
נגיד הממוצע של המגנים הוא 70 של כול מי שניגש לבגרות והציון הממוצע הוא 59 אז מורידים את הציון מגן ל10 אחוז במקום 30 או פוסלים את המגן לגמרי
לא
זה רק אם יש הפרש של 10 נקודות בין המגן לציון בגרות של כול מי שניגש לבגרןת בבית ספר
נגיד הממוצע של המגנים הוא 70 של כול מי שניגש לבגרות והציון הממוצע הוא 59 אז מורידים את הציון מגן ל10 אחוז במקום 30 או פוסלים את המגן לגמרי
אנונימית
פותרת בגרויות, זה לא עוזר כי זה חרא מקצוע אבל לפחות אני עושה כמיטב יכולתי.
למה כולם עושים מערכת הצורות ולא תחביר?
תחביר קל פי כמה.
כן למדתי הכל זה די קל דווקא.
תחביר קל פי כמה.
כן למדתי הכל זה די קל דווקא.
אני עושה תחביר.
שואלת השאלה
את צודקת חלקית
רק אם בכיתה שאת לומדת בה ההפרש היה גבוה מ20 נקודות אז מבטלים את המגן לכל הכיתה, לא לכל השכבה
את צודקת חלקית
רק אם בכיתה שאת לומדת בה ההפרש היה גבוה מ20 נקודות אז מבטלים את המגן לכל הכיתה, לא לכל השכבה
twenty one geeks את כל כך צודקת
שנה שעברה למדנו תחביר וזה היה כל כך קל
לא יודעת למה הבית ספר שלי החליט שאנחנו עונים בבגרות על מערכת הצורות--זה ממש קשה ולא מובן
אם הייתי יכולה לבחור בעצמי הייתי בוחרת תחביר
שנה שעברה למדנו תחביר וזה היה כל כך קל
לא יודעת למה הבית ספר שלי החליט שאנחנו עונים בבגרות על מערכת הצורות--זה ממש קשה ולא מובן
אם הייתי יכולה לבחור בעצמי הייתי בוחרת תחביר
שואל השאלה:
גם אנחנו שנה שעברה למדנו תחביר וגם בכיתה ט
זה כול כך מפגר להחליף נושא
מה הקטע להכשיל תלמידים בכוונה?
גם אנחנו שנה שעברה למדנו תחביר וגם בכיתה ט
זה כול כך מפגר להחליף נושא
מה הקטע להכשיל תלמידים בכוונה?
אנונימית
אני חושבת שחייב ללמוד גם מערכת הצורות וגם תחביר, פשוט על אחד עונים בבגרות ועל השני עושים עבודה של 30% מהציון הסופי
אנונימית
^צודקת
אבל חבל שלא בוחרים בתחביר לבגרות
אבל חבל שלא בוחרים בתחביר לבגרות
האתר של לאה ישלח מומלץ מאוד :)
אני חושבת שצריך לוותר על מערכת הצורות ועל תחביר וללמד רק סקירת ספרות, מכל הנושאים זה הדבר היחיד שאשכרה יעזור לנו בעתיד.
תחביר ומערכת הצורות לא עוזרים לנו להבין את השפה יותר טוב.
ואולי תקינות לשונית ודו משמעות להשאיר (זה חלק קטן מתחביר).
ואת שם המספר גם חשוב.
תחביר ומערכת הצורות לא עוזרים לנו להבין את השפה יותר טוב.
ואולי תקינות לשונית ודו משמעות להשאיר (זה חלק קטן מתחביר).
ואת שם המספר גם חשוב.
תחביר עוזר לכתיבה.
אם את רוצה לכתוב טוב את תכתבי רק משפטים פשוטים ולא מרוחים או מורכבים
אם את רוצה לכתוב טוב את תכתבי רק משפטים פשוטים ולא מרוחים או מורכבים
זה לא עוזר בכלל כל התרגולים האלה, הרי במבחן( מערכת הצורות) יביאו לך פעלים שונים לגמרי ממה שאת מכירה! ..
וגם סקירה זה לא עוזר לעשות תרגול על זה, מביאים על זה שאלות אחרות.
וגם סקירה זה לא עוזר לעשות תרגול על זה, מביאים על זה שאלות אחרות.
אנונימית
וואי עוד לא התחלתי ללמוד אפילו
מקווה להספיק היום
בהצלחה לכולם
נקווה שתהיה בגרות קלה..
מקווה להספיק היום
בהצלחה לכולם
נקווה שתהיה בגרות קלה..
התחלתי ללמוד
אנונימית
יש לי מגן 90 ואין לי מושג איך קיבלתי את זה כי אני עכשיו מנסה ללמוד ואפילו את ההבנת הנקרא אני לא מצליחה
אנונימית
שיהיה לכם המון בהצלחה, לשון היה אחד מהמקצועות שהכי תיעבתי, אני עדיין זוכרת שהמגן שלי היה 84 אבל לא זוכרת כמה קיבלתי בבגרות חח
תלמדו כמה שאתם יכולים ותקוו לטוב, בהצלחה!
תלמדו כמה שאתם יכולים ותקוו לטוב, בהצלחה!
לא
וואי בהצלחה, ראיתי את השאלה הזאת והייתי חייבת להכנס. אני מסיימת י"ב השנה, השלמתי בגרות פעמיים עד שקבלתי סופי של 80 שלא יכולתי להיות יותר מאושרת לגביו.
והבגרות שלנו גם הייתה מאוד מאוד קשה בפעם הראשונה מקווה שלכם לא יהיה ככה..
והבגרות שלנו גם הייתה מאוד מאוד קשה בפעם הראשונה מקווה שלכם לא יהיה ככה..
הגושתי על 58!! חרא מורה שלנו לא לימדה כלום תגידו תודה
הוגשתי על נכשל 0.0
שואל השאלה:
תיראו מה המורה שלי שלחה לנו עכשיו:
אנא מימך אלוהים, שמע את התפלה
ושלח לנו בגרות הוגנת.
שנצליח מהר, ושנספיק לבדוק..
שלא ניתקע וניכנס לשוק.
שזמן המבחן יספיק לכול משימה
מערכת הצורות, הבנה וגם לסקירה.
שנזכור שיש בבגרות שבעה בניינים
ולשם העצם-משקלים רבים.
פעל, נפעל, הפעיל, הופעל-זה קלל
פיעל, פועל והתפעל-אני ממשיך להתפלל
הלוואי שלא נשכח את כול הגזרות גם הנחות וגם החסרות:
שלמים ומרובעים-זוג בלתי נפרד
חפ"נ וחפי"צ-יחד נצעד
נל"א ונל"י/ה-אחיות מבולבלות
נפו"י, נעו"י וע"ע-רוצות להיות שונות.
נפ"א היא גזרה קטנה ואני מקווה לזכור גם אותה.
רק שלא אשכח את הזמנים
עבר, הווה, עתיד וגם ציווי בעניינים.
הווה הוא גם הבינוני, וכבר שכחתי מי אני..
ואת הגופים עליי לשנן עד מחר...
אני מדבר עם זה שנוכח על ההוא שנסתר מעיני
תלמידים יקרים שלי מאחלת לכם המון בהצלחה מאמינה בכם ואוהבת
תיראו מה המורה שלי שלחה לנו עכשיו:
אנא מימך אלוהים, שמע את התפלה
ושלח לנו בגרות הוגנת.
שנצליח מהר, ושנספיק לבדוק..
שלא ניתקע וניכנס לשוק.
שזמן המבחן יספיק לכול משימה
מערכת הצורות, הבנה וגם לסקירה.
שנזכור שיש בבגרות שבעה בניינים
ולשם העצם-משקלים רבים.
פעל, נפעל, הפעיל, הופעל-זה קלל
פיעל, פועל והתפעל-אני ממשיך להתפלל
הלוואי שלא נשכח את כול הגזרות גם הנחות וגם החסרות:
שלמים ומרובעים-זוג בלתי נפרד
חפ"נ וחפי"צ-יחד נצעד
נל"א ונל"י/ה-אחיות מבולבלות
נפו"י, נעו"י וע"ע-רוצות להיות שונות.
נפ"א היא גזרה קטנה ואני מקווה לזכור גם אותה.
רק שלא אשכח את הזמנים
עבר, הווה, עתיד וגם ציווי בעניינים.
הווה הוא גם הבינוני, וכבר שכחתי מי אני..
ואת הגופים עליי לשנן עד מחר...
אני מדבר עם זה שנוכח על ההוא שנסתר מעיני
תלמידים יקרים שלי מאחלת לכם המון בהצלחה מאמינה בכם ואוהבת
אנונימית
איזו מורה חמודה מה^
וואי ישלך מורה חמודה בעליל
חח לי הבגרות שנה הבאה
חח לי הבגרות שנה הבאה
אני גם עוברת דירה וגם לומדת חח
דפקו לנו מלא תיגבורים פשוט עם איום שישלחו אותנו למחצית שלישית.
דפקו לנו מלא תיגבורים פשוט עם איום שישלחו אותנו למחצית שלישית.
חחח איך זה הגיוני שהציונים של המגנים בשכבה שלכם כל כך נמוכים? אני קיבלתי מגן 95 ויש עוד כמוני
אנונימית
באותו הנושא: