3 תשובות
וואו גם לי... חוץ מהקטע של הבכי
אולי את בדיכאון, בחרדה, בלי מצב רוח, לחוצה ממשהו או סתם לא מרגישה טוב,
תספרי את זה לבן אדם קרוב אלייך שאת סומכת עליו
תספרי את זה לבן אדם קרוב אלייך שאת סומכת עליו
ותרגישי טוב
באותו הנושא: