8 תשובות
כל עוד את יפה ואופי טוב אז אין לך מה לדאוג
את אשמה מילה אחת יש לי לומר לך . סורי אם זה נשמע פוגע או לא רגיש. אבל זה המציאות
גם בי משחקים בלי סוף,בלי קשר לגיל.
האחד שלך יגיע אלייך בזמן וברגע שהכי לא תצפי.
אז היי,תשתחררי קצת,תהני,תבלי,תפסיקי להסתכל על זאת יש חבר וזאת יש חבר ותראי לעצמך שאת מסוגלת להיות מאושרת גם בלי מישהו שיעשה את זה במקומך
האחד שלך יגיע אלייך בזמן וברגע שהכי לא תצפי.
אז היי,תשתחררי קצת,תהני,תבלי,תפסיקי להסתכל על זאת יש חבר וזאת יש חבר ותראי לעצמך שאת מסוגלת להיות מאושרת גם בלי מישהו שיעשה את זה במקומך
את מסתובבת איתן כל הזמן.
אולי את נראית פחות טוב מהן וזה מוציא אותך רע?
גם לי אף פעם לא היה חבר או קטע.
אבל אני בת 13
אולי את נראית פחות טוב מהן וזה מוציא אותך רע?
גם לי אף פעם לא היה חבר או קטע.
אבל אני בת 13
משהו בך יותר מבסדר בגיל הזה מערכות יחסים הן לא רציניות תראי את חברה שלך
את באמת רוצה להיות כמוה כל הזמן חבר אחר? זה יבוא יום אחד כשתמצאי את הבחור המתאים.
את באמת רוצה להיות כמוה כל הזמן חבר אחר? זה יבוא יום אחד כשתמצאי את הבחור המתאים.
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאני נראית פחות טוב מהן. כולנו נראות טוב, אבל זה לא העניין
אני לא חושבת שאני נראית פחות טוב מהן. כולנו נראות טוב, אבל זה לא העניין
אנונימית
שואל השאלה:
לפרוטוקול אני מדגמנת (לא בסוכנויות גדולות וזה) אבל מדגמנת, רק כדאי להדגיש שהיופי לא תמיד משחק משחק.. יכול להיות שזה קשור לביישנות שלי
לפרוטוקול אני מדגמנת (לא בסוכנויות גדולות וזה) אבל מדגמנת, רק כדאי להדגיש שהיופי לא תמיד משחק משחק.. יכול להיות שזה קשור לביישנות שלי
אנונימית
יכול להיות תקבלי את עצמך תאהבי את עצמך אנשים לבד יראו את זה וימשכו כמו מגנט
באותו הנושא: