4 תשובות
יאפ
סדר העדיפות במדעיות, זה פיזיקה-כימיה-ביולוגיה, בסדר הזה, אבל בחשיבות של זה לעתיד, זה מביס כל מגמה של 5 יחידות חוץ מה2 האלה.
ביולוגיה היא מגמה נחשבת, אבל מגמה של חכמים? לא ממש. היא נחשבת מגמה של השקעה, חוכמה זה משהו אחר.
לא שלאנשים יהיה אכפת אם עשית ביולוגיה או מחשבת ישראל אחרי תואר ראשון. המגמה עוזרת רק באוניברסיטה והעבודות לפני התואר הראשון.