18 תשובות
אהבתי ממש , זה מאוד מרגש
ויש לך קול ממש יפה ( באמת שאהבתי )
אני מפחד שאם אני אגיד את דעתי את תעשי משהו לעצמך או תתאבדי אז אני מעדיף שלא
אנונימי
יפה
אני לא כל כך מכיר את השיר אבל הקול שלך ממש יפה
שואל השאלה:
זה בסדר אנונימי אני מקבלת הכל 3>
אנונימית
אהבתי
אוקיי אז זוועה
אנונימי
את קצת בולעת מילים בסוף משפט וגם הקול שלך נשמע קצת מתאמץ.

סך הכל אפשר לעבוד על הקול ועל בליעת מילים כי הצלחת לרגש!
אנונימית
שואל השאלה:
תודה חח אני יודעת שאני לא מקצוענית , מחפשת מורה לפיתוח קול
אנונימית
מי מבינהן זאת את?
לראשונה יש פונטנציאל לשניה פחות
בכל מקרה כשאמרתי בליעת מילים וקול מתאמץ התכוונתי לשנייה.
אנונימית
ואי איזה שיר חופר חוזר על עצמו רצח..
ואנונימי, אל תגזים! יש לה קול טוב, את פשוט צריכה לעבוד על זה ולפתח את זה. בהצלחה!
אנונימית
וואו את שרה מהממם!!!!!
וגם הראשונה שרה מושלם!!!לדעתי יותר יפה מהזמר
שואל השאלה:
אני השניה ששרה , זאת עם האיכות בהקלטה היותר טוב
אנונימית
אני יודעת אני אומרת שאתם שרות יותר טוב מהזמר(בלי הגזמה)
אהבתי ממש את שתיכן .