17 תשובות
לצערי
דווקא כן
כן.סבתא שלי מתעסקת בקבלה...
לא ממש
סוג של
לא האמנתי עד שגיסי סיפר לי דברים שקרו . מלחיץ ביותר
כן .. זה ממש מרתק ומפחיד טיפה
כן
אני די בטוחה שבגלגול הקודם אני הייתי כריש... יש לי שני סטים של שיניים lol
אני מאמין בשדונים ופיות, אבל זה בערך אותו דבר, גם לגלגול נשמות וגם לשדונים ופיות אין אפילו קמצוץ של ראייה, אבל היי,זה גורם לנו להרגיש טוב עם עצמנו אז למה לא?
כן !
כן.
מהי נשמה בכלל?