15 תשובות
למה לא?
כן
יש סיבה שלא?
כן
כן
דרשו חולצה לבנה אז אני באה עם חולצה לבנה.
אני שמה שמלת כלה
סיימתי כבר היום
סיימתי היום
שואל השאלה:
חחח בגלל שמסיימים תלימודים לא יודעת עד שנה הבאה
חחח בגלל שמסיימים תלימודים לא יודעת עד שנה הבאה
אנונימית
לא
כי אני טסה
כי אני טסה
תלבשי חולצה לשנה משהו ןגיגי בכל זאת מסיימים עוד שנה בבית ספר
לי אתמול היה יום אחרון בבצפר אז לבשתי את כל מה שאסור
אנונימית
כן
יש משהו שאני לא מודעת אליו?
אה קראתי את התגובה שלך עדיין התשובה לא משתנה
יש משהו שאני לא מודעת אליו?
אה קראתי את התגובה שלך עדיין התשובה לא משתנה
באותו הנושא: