20 תשובות
לא, אני מקפידה לא להיעדר.
זה כן הוגן. חשוב להקפיד על נוכחות בשיערים.
זה כן הוגן. חשוב להקפיד על נוכחות בשיערים.
כן
כן.
שואל השאלה:
aquene ביום שתגיעי בכיתה י"א לתוצאות שהגעתי אליהם למרות הלקויות למידה הרבות (מאוד) שיש לי, אחרי שבמשך 10 שנים שאני חלק ממערכת החינוך תמיד הייתי תלמידה "ממוצעת" שהציונים שלה שואפים ל70, רק ביום הזה, שתגיעי למצב שאת לא יוצאת מהחדר ורק לומדת, מפסידה את כל מה שיש לך (בין אם זה משפחה, חברים, תחביבים, חוגים, תנועות נוער וספורט) כדי להגיע לתוצאות- ואת מגיעה אליהן, וממוצע הציונים שלך הוא 90+ בפעם הראשונה בחייך, ואז תראי בתעודה ציונים הרבה יותר נמוכה רק כי החסרת קצת? ביום הזה, אני אסכים לך להגיד שזה הוגן, עד אז תהיי בטוחה שהוגן זה לא. ואין בעיה שיורידו לי ציון בהתנהגות, זה הוגן, אבל למחוק את כל ההשקעה שלי? איך זה הוגן בדיוק?
aquene ביום שתגיעי בכיתה י"א לתוצאות שהגעתי אליהם למרות הלקויות למידה הרבות (מאוד) שיש לי, אחרי שבמשך 10 שנים שאני חלק ממערכת החינוך תמיד הייתי תלמידה "ממוצעת" שהציונים שלה שואפים ל70, רק ביום הזה, שתגיעי למצב שאת לא יוצאת מהחדר ורק לומדת, מפסידה את כל מה שיש לך (בין אם זה משפחה, חברים, תחביבים, חוגים, תנועות נוער וספורט) כדי להגיע לתוצאות- ואת מגיעה אליהן, וממוצע הציונים שלך הוא 90+ בפעם הראשונה בחייך, ואז תראי בתעודה ציונים הרבה יותר נמוכה רק כי החסרת קצת? ביום הזה, אני אסכים לך להגיד שזה הוגן, עד אז תהיי בטוחה שהוגן זה לא. ואין בעיה שיורידו לי ציון בהתנהגות, זה הוגן, אבל למחוק את כל ההשקעה שלי? איך זה הוגן בדיוק?
לא שידוע לי
למרות שנעדרתי די הרבה
למרות שנעדרתי די הרבה
אני זוכרת שהיו מורידים לי קצת, לא נעדרתי מלא. אבל זה הוגן להוריד, את לא יכולה לא לבוא לחצי מהשיעורים ולצפות לציון גבוה
המורה צריכה לראות שאת נוכחת ולומדת בכיתה ומקשיבה, וגם יש עניין של השתתפות בשיעןר. איך תשתתפי בשיעור אם את לא נמצאת בו
המורה צריכה לראות שאת נוכחת ולומדת בכיתה ומקשיבה, וגם יש עניין של השתתפות בשיעןר. איך תשתתפי בשיעור אם את לא נמצאת בו
לא אני לא נעדרת כמעט
שואל השאלה:
malia כמו שאמרתי, אין בעיה שיורידו לי ציון בהתנהגות, זה לגיטימי ומאוד הוגן, זאת בעיה שלי, אבל הציונים אמורים לשקף את ההישגים שלי במבחנים, בעבודות ובמתכונות, לא את ההתנהגות שלי בשיעור
malia כמו שאמרתי, אין בעיה שיורידו לי ציון בהתנהגות, זה לגיטימי ומאוד הוגן, זאת בעיה שלי, אבל הציונים אמורים לשקף את ההישגים שלי במבחנים, בעבודות ובמתכונות, לא את ההתנהגות שלי בשיעור
ברור שכן. תלמיד שלא בא לשיעורים בכלל וכשהוא כן בא הוא מפריע ומדבר ולא נותן לשיעור להתנהל, זה בעייתי. אי אפשר שהוא יקבל 100 וימשיך להפריע
תלמידים יראו שאם הם מפריעים או לא באים לשיעורים זה לא מוריד בציון אז הם פשוט יפסיקו לבוא או יפריעו. ואז איך השיעור אמור להתנהל
תלמידים יראו שאם הם מפריעים או לא באים לשיעורים זה לא מוריד בציון אז הם פשוט יפסיקו לבוא או יפריעו. ואז איך השיעור אמור להתנהל
ביסודי חטיבה תיכון זה שונה מלימודים גבוהים. פה את חייבת להשלים 12 שנות לימוד, בלימודים גבוהים אם את לא באה ולא לומדת זאת בעיה שלך
אבל כרגע זה לא ככה
אבל כרגע זה לא ככה
שואל השאלה:
אם הוא לא *מתנהג* כמו שצריך בשיעור, אז שיורידו לו *בהתנהגות* למה זה צריך להשפיע על הציונים שלו? זה לא הוגן שתלמיד יתן מעצמו 200% וישקיע את כל מה שיש לו במבחנים ואז יורידו את זה בגלל התנהגות, זה לא משקף את הציונים שלו. שהציון בהתנהגות יפגע כי ההתנהגות הייתה לא בסדר, ולא הציונים נמוכים
אם הוא לא *מתנהג* כמו שצריך בשיעור, אז שיורידו לו *בהתנהגות* למה זה צריך להשפיע על הציונים שלו? זה לא הוגן שתלמיד יתן מעצמו 200% וישקיע את כל מה שיש לו במבחנים ואז יורידו את זה בגלל התנהגות, זה לא משקף את הציונים שלו. שהציון בהתנהגות יפגע כי ההתנהגות הייתה לא בסדר, ולא הציונים נמוכים
את מדברת על הציון הסופי בתעודה? הציון הסופי מורכב גם מהמבחנים וגם מההתנהגות
שוב אם ההתנהגות לא תשפיע על הציון אז איך תלמיד ילמד לבוא לשיעור וללמוד כמו שצריך?
שוב אם ההתנהגות לא תשפיע על הציון אז איך תלמיד ילמד לבוא לשיעור וללמוד כמו שצריך?
שואל השאלה:
הוא ילמד כי יורידו לו בציון של ההתנהגות, אבל אני באמת מנסה להבין למה למחור את כל ההישגים וההשקעה של תלמידים
הוא ילמד כי יורידו לו בציון של ההתנהגות, אבל אני באמת מנסה להבין למה למחור את כל ההישגים וההשקעה של תלמידים
אם הציון בהתנהגות לא משפיע על שום דבר מה אכפת לו לקבל אפילו 60 או נכשל
שואל השאלה:
להגיד שהציון בהתנהגות לא משפיע על כלום זה כמוך להגיד שהציון במתמטיקה לא משפיע על כלום, זה משפיע, פשוט אין לו קשר לשאר הציונים
להגיד שהציון בהתנהגות לא משפיע על כלום זה כמוך להגיד שהציון במתמטיקה לא משפיע על כלום, זה משפיע, פשוט אין לו קשר לשאר הציונים
יש לך ציון בכל מקצוע שמורכב מהערכת המורה, המבחנים והבחנים
בצד יש לך גם אחוזי העדרות לא מוצדקים או הפרעות משמעת שצברת
אחרי שהממוצע של התעודה מחושב, מורידים מהציון בהתאם לאחוז ההעדרות/הפרעות\איחורים וכו
זה לא כל מקצוע בנפרד. בסוף מחשבים את הממוצע ואת הממוצע מורידים בגלל ההתנהגות אם יש צורך
בצד יש לך גם אחוזי העדרות לא מוצדקים או הפרעות משמעת שצברת
אחרי שהממוצע של התעודה מחושב, מורידים מהציון בהתאם לאחוז ההעדרות/הפרעות\איחורים וכו
זה לא כל מקצוע בנפרד. בסוף מחשבים את הממוצע ואת הממוצע מורידים בגלל ההתנהגות אם יש צורך
שואל השאלה:
אצלנו זה ממש לא ככה, אם החסרת יותר מפעמיים במקצוע, יורדות לך אוטומטית 5 נקודות
וכמובן שיש ציון התנהגות שמעל 40 העדרויות אוטומטית הוא יורד וזה בכלל לא משנה כמה הערות משמעת טובות יש לך
אצלנו זה ממש לא ככה, אם החסרת יותר מפעמיים במקצוע, יורדות לך אוטומטית 5 נקודות
וכמובן שיש ציון התנהגות שמעל 40 העדרויות אוטומטית הוא יורד וזה בכלל לא משנה כמה הערות משמעת טובות יש לך
אז אם את יודעת שהבית ספר כל כך תובעני לגבי נוכחות בשיעור, אל תעדרי משיעורים
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט..... אבל בסדר
זה לא כזה פשוט..... אבל בסדר
כל דבר אפשר לעשות אם רוצים מספיק.