3 תשובות
ללכת לטסט? חח
אבל בסדר שטויות...
אבל בסדר שטויות...
כן כן הבנתי....
אל תתבאסי יותר מידי... וגם בטוח שיש עוד הרבה במצב שלך
אל תתבאסי יותר מידי... וגם בטוח שיש עוד הרבה במצב שלך
שואל השאלה:
ברור שאני אלך לטסט
אבל אני מדברת על עכשיו כאילו שאני לא נמצאת ברונדו בגלל זה
ברור שאני אלך לטסט
אבל אני מדברת על עכשיו כאילו שאני לא נמצאת ברונדו בגלל זה
אנונימית
באותו הנושא: