3 תשובות
ללכת לטסט? חח
אבל בסדר שטויות...
כן כן הבנתי....
אל תתבאסי יותר מידי... וגם בטוח שיש עוד הרבה במצב שלך
שואל השאלה:
ברור שאני אלך לטסט
אבל אני מדברת על עכשיו כאילו שאני לא נמצאת ברונדו בגלל זה
אנונימית