7 תשובות
הייתי עוזרת לו להתגבר עלייה,כן מנסה לדבר איתו כן מנסה לחבר אותו
ErO
הייתי מנסה לדבר איתו על זה
שואל השאלה:
אבל אתן לא מכירות אותו חח
אנונימי
הייתי פשוט ממשיכה ללכת חח ...
בחיים לא היה לי אומץ להתערב להם בשיחה ואם כן הייתי מתערבת הם בטח היו מסתכלים עלי כזה ילדה מה את מתערבת
שואל השאלה:
את לא צכה להתערב חח אבל מה הייה עובר לך בראש?
אנונימי
היה עובר לי בראש וואי מסכן מעניין אם יום אחד הוא יצליח להתגבר על זה
שואל השאלה:
אוקי הבנתי
אנונימי