6 תשובות
אולי תקוע לך שם אבק..
מקסימום תחליפי את הגלגל אם זה עד כדי כך מפריע
שכנראה הבורג שם יותר הדוק תמיד אפשר לשחרר
שואל השאלה:
תודה, איך לשחרר?
אנונימית
יש כמה סיבות הבורג יותר מידי מחובר לגלגל או שיותר מידי משוחרר אולי הציר לא מחובר טוב שזה גורם לנדנודים אולי יש חלודה
אם יש לך מפתח שוודי בבית או שאפשר לקנות דבר שנקרא סקייט טול שזה כמו מה שאמרתי רק שמותאם לסקייט
התה בטוח שהלאגר לא נדפק?