6 תשובות
כן, זה יפה
כןן זה אורך מהמם
כן זה יפה רצח
לא נראלי כדאי לך גם לגזור וגם לחמצן, תחמצני ואז אחרי כמה חודשים תגזרי..
זה יפה במיוחד אם תעשי אפור או תבהירי
זה מהמם
השאלה אם יתנפח לך השיער
השאלה אם יתנפח לך השיער
באותו הנושא: