14 תשובות
כריך חביתה עם גבינת שמנתת יואו אהבה
השוקולדים האלה
זה תלוי למה אני שם
לרוב סתם לוקח אייס
לפעמים אם אני רוצה צהריים אז סלט או כריך טוב. הרוסטביף שלהם אחלה
לפעמים אני שם עם חבר אוכל קפה ומאפה (דניש אני אוהב)
אם אתה רוצה משהו קל הפסטה הקטנה שלהם מעולה
לרוב סתם לוקח אייס
לפעמים אם אני רוצה צהריים אז סלט או כריך טוב. הרוסטביף שלהם אחלה
לפעמים אני שם עם חבר אוכל קפה ומאפה (דניש אני אוהב)
אם אתה רוצה משהו קל הפסטה הקטנה שלהם מעולה
הסלט עוף ככ טעיםם
קוקיס גם!
אייס..
וזהו לא הזמנתי עוד משהו
קוקיס גם!
אייס..
וזהו לא הזמנתי עוד משהו
אנונימית
סנדוויץ' סלמון וגבינה שמנת מעולה
אנונימית
כריך חלומי
אייס קפה
אני אוהבת שם את הקפה ופה זה נגמר.
לא סובלת את ארומה
אפילו לסלט מסכן שם של מלפפון ועגבנייה יש טעם לוואי
וזה לא תלוי בסניף כי אכלתי שם גם בקניון הזהב גם באילת וגם ברחובות
אותו שיט
אפילו לסלט מסכן שם של מלפפון ועגבנייה יש טעם לוואי
וזה לא תלוי בסניף כי אכלתי שם גם בקניון הזהב גם באילת וגם ברחובות
אותו שיט
בדרך כלל אייס שוקו וקרואסון שוקולד או חמאה
לפעמים אני מתפרעת (לול) ומזמינה עם אמא שלי ארוחת בוקר.
לפעמים אני מתפרעת (לול) ומזמינה עם אמא שלי ארוחת בוקר.
את הלב , כי אחרי זה אני לא יוצאת מהשירותים .
אנונימית
יאא סנוויץ' סלמון^
אנונימית
הכריכים שלהם טעימים כי הלחם שלהם ממש רך והקצוות קריספיים כאלה...
גם הירקות לרוב נקיים וטריים.
גם הירקות לרוב נקיים וטריים.
את החביתת ירק עם גבינות אבוקדו טונה
באותו הנושא: